مقایسه محصول

ادغام Hik-ProConnect با نرم افزار Sentinel

فهرست مطالب

ادغام Hik-ProConnect با نرم افزار Sentinel توسط هایک ویژن

هایك ویژن ، ارائه دهنده راهکار اینترنت اشیا با ویدیو، به عنوان هسته اصلی، همکاری خود را با Monitor Computer Systems، Ltd اعلام کرده است تا ادغام Hik-ProConnect با نرم افزار Sentinel  صورت گیرد. این ترکیب روش مناسبی را برای مراکز دریافت هشدار (ARC) و مجتمع های سیستم برای نصب و راه اندازی دستگاه های امنیتی Hikvision در سیستم های Sentinel فراهم می کند.

بوسیله ادغام کردن، ARC ها وسیستم های ادغام کننده می توانند دوربین های هایک ویژن ، NVR ها و پنل های هشدار در Sentinel را از طریق Hik-ProConnect مبتنی بر ابر(cloud-based) به راحتی متصل ، مشاهده و کنترل کنند. چندین عملکرد مانند نمایش زنده ، پخش و اعلان های اتفاقات را می توان به طور مستقیم در Sentinel مدیریت کرد.

به محض ادغام، پشتیبانی گسترده ای از کلیه محصولات سازگار با Hik-Connect در Sentinel فراهم می شود و ARC ها و ادغام کننده های سیستم می توانند در مورد سازگاری با محصولات فعلی و محصولات آینده Hikvision در Sentinel اطمینان داشته باشند.

با استفاده از معماری ایمن Hik-ProConnect و Hik-Connect ، ARC ها و سیستم های یکپارچه از راه اندازی دست و پا گیر شبکه مانند پیکربندی پیچیده یا ایجاد تونل های VPN جلوگیری می کنند. این دو همچنین از ایجاد شبکه های در معرض خطرات امنیتی جلوگیری خواهند کرد زیرا ترافیک ویدئو و داده ها از داخل آغاز می شود.

Sawyer Tao ، مدیر اتحاد فناوری شریک در هایک ویژن انگلیس می گوید: “ما از مشاهده ادغام Hik-ProConnect با Sentinel بسیار هیجان زده هستیم ، زیرا نصب و راه اندازی آسان و یکپارچه محصولات Hikvision در Sentinel را فراهم می کند. زمانهایی که شما مجبورید با سیستم عاملهای مختلف ، SDK پیشرفته و پشتیبانی روبرو شوید دیگر از بین رفته و نصب کنندگان و ARC ها هنگام انتخاب Sentinel و Hik-ProConnect در هماهنگی آنها با یکدیگر به شما اطمینان خاطر خواهند داد.”

منبع : سایت هایک ویژن

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
02154871200