مقایسه محصول

انتخاب چاک دیویس بعنوان بهترین پیشتازان امنیت سایبری 2021

فهرست مطالب

انتخاب چاک دیویس بعنوان بهترین پیشتازان امنیت سایبری 2021

مجله سکیوریتی در تاریخ 1 مارس، مدیر ارشد امنیت سایبری هایک ویژن ، چاک دیویس را به عنوان یکی از  “بهترین پیشتازان امنیت سایبری 2021” معرفی کرد. این جایزه از مدیران امنیتی که در سازمان های خود و صنعت امنیت کمک های قابل توجهی به امنیت سایبری می کنند قدردانی می کند.

این مجله افرادی را انتخاب کردند که علاوه بر این که در سازمان های خود ریسک را کاهش داده و حرفه امنیت سایبری را پیش می برند در صنعت، نوآور، آینده نگر و خوش فکر هستند.

دیویس یک متخصص امنیت سایبری بسیار معتبر و موفق است. وی در حال حاضر شرکت هایکویژن را هدایت می کند، شرکتی جهانی با بیش از 40،000 کارمند و 59 شعبه در سراسر جهان. وی به عنوان مدیر ارشد امنیت سایبری هایکویژن، مسئول مناطق قاره آمریکا ، نیوزیلند، استرالیا و APAC است. دیویس در سال 2017 از IBM وارد  صنعت امنیت شد.

blog mar 02 us final - انتخاب چاک دیویس بعنوان بهترین پیشتازان امنیت سایبری 2021

انتخاب چاک دیویس بعنوان بهترین پیشتازان امنیت سایبری 2021

او با نظارت بر دستیابی به بسیاری از نقاط عطف و ایجاد امنیت سایبری تاثیر مثبتی بر روی هایکویژن داشت. وی همچنین تخصص امنیت سایبری خود را با امنیت صنعت به اشتراک گذاشت. او دارای گواهینامه های متعددی است ضمن آن که دو کتاب و چندین اختراع نیز در کارنامه کاری او قرار دارد.

در طی چهار سالی که دیویس به شرکت هایکویژن پیوست، وی یک سازمان جهانی امنیت سایبری را از ابتدا ایجاد کرد. در طول دوره تصدی او، هایک ویژن به چندین مرحله امنیت سایبری دست یافت، از جمله:

  • افتتاح اولین و تنها مرکز شفافیت کد منبع صنعت امنیت در مقر هایکویژن آمریکا در لس آنجلس، جایی که مقامات دولتی و انتظامی کد منبع دوربین های Hikvision و NVR ها را بررسی کنند.
  • ایجاد آزمایشگاه تست امنیت سایبری در کالیفرنیا و خط تلفن امنیت سایبری
  • در سال 2018 ، هایک ویژن به CVE CNA (مرجع شماره گذاری CVE) تبدیل شد و متعهد شد که با هکرهای کلاه سفید و محققان امنیتی برای یافتن ایرادات و انتشار محصولات بروز همکاری کنند.
  • در آگوست 2018، هایکویژن استاندارد پردازش اطلاعات فدرال (FIPS 140-2) را دریافت کرد، این استاندارد توسط دولت ایالات متحده برای ارزیابی و تأیید رمزگذاری استفاده می شود. معیاری که به طور گسترده به عنوان استاندارد واقعی برای ماژول های رمزنگاری شناخته شده است. FIPS 140-2 توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری وزارت بازرگانی ایالات متحده (NIST) ایجاد شد.

فلسفه دیویس در کلمات وی خلاصه می شود: “شرکت های امنیتی باید در بازار رقیب باشند، اما در فضای مجازی با هم متحد باشند. کارشناسان امنیت سایبری در شرکت های برتر فناوری اطلاعات به طور منظم برای دفاع در برابر حملات امنیت سایبری همکاری می کنند. صنعت امنیت نیز باید همین کار را انجام دهد. این راه تقویت محصولات ، سیاست ها و روش های صنعت امنیت است. بهترین راه برای در امان نگه داشتن مشاغل و کارمندان از تهدیدات امنیت سایبری. “

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
02154871200