مقایسه محصول

اوی ثالمایر از بلکین بین‌المللی به عنوان یکی از زنان کانال CRN 2019 شناخته شد

فهرست مطالب

اوی ثالمایر از بلکین بین‌المللی به عنوان یکی از زنان کانال CRN 2019 شناخته شد

لینکسیس, خانه‌ای متصل و بخش کسب و کار درون نهادی تازه ادغام شده از فناوری بهم پیوسته فاکس‌کان(FIT) و بلکین بین‌المللی است
که CRN امروز اعلام کرد، نام تجاری جدیدی از شرکت کانال با نام اوی ثالمایر به افتخار مدیر فروش بلکین بین‌المللی نامگذاری شده است و علت آن نیز به دلیل اعتبار وی در فهرست زن کانال 2019 بوده است.
رهبران این لیست سالانه از همه مناطق اکوسیستم کانال فناوری
اطلاعات به نمایندگی از تامین‌کنندگان فناوری، توزیع‌کنندگان، ارائه‌دهندگان راه‌حل‌ها و دیگر سازمان‌های فناوری اطلاعات هستند که هر کدام برای کمک‌های خود به حمایت از کانال، رشد کانال و رهبری چشم‌انداز به رسمیت شناخته شده‌اند. سردبیران CRN این فهرست را از بسیاری از متقاضیان رهبری کانال انتخاب می‌کنند و بر پایه دستاوردهای حرفه ای این افراد، تخصص‌های ثابت شده از این افراد و تعهد مداوم به کانال فناوری اطلاعات یا IT است.

از زمان پیوستن به بلکین بین‌المللی در سال 2008، اونی به طور پیوسته دانش خود از کسب و کار توزیع و فروشندگی را به استراتژی شرکت کانال اعمال کرده است. اونی نقش مهمی در رشد سالیانه دو رقمی شرکت در طول سال در کانال توزیع دارد و مسئول اجرای برنامه‌های مختلف و سیاست‌های اختصاصی جهت اصلاح قیمت‌گذاری برای مشتریان و افزایش فروش کلی است. در نقش فعلی، او به عنوان مدیرفروش برای بخش کسب و کار بلکین بین المللی است تمامی بخش فروش کسب و کار را در سراسر چهار برند شرکت با اسامی بلکین،لینکسیس، ویمو و فاین بوده است و برنامه مزیت‌های شراکتی را رهبری می‌کند که به حفاظت حاشیه‌ای، دسترسی به تبلیغات ویژه محصول، دسترسی به ثبت نام معامله آنلاین، ابزار آموزش، پاداش VISA و خیلی موارد بیشتر منجر می‌شود.

tarh khabar 2zxdc 1 300x300 - اوی ثالمایر از بلکین بین‌المللی به عنوان یکی از زنان کانال CRN 2019 شناخته شد

اوی ثالمایر از بلکین بین‌المللی به عنوان یکی از زنان کانال CRN 2019 شناخته شد

باب اسکلی، مدیر عامل شرکت کانال، گفت:

« فهرست کانال زنان CRN 2019 متشکل از رهبران با نفوذی است که سبب سرعت‌بخشی به رشد کانال از طریق همکاری های دو جانبه سودمند، رهبری باور نکردنی، چشم انداز استراتژیک و مشارکت منحصر به فرد در زمینه خود می‌شوند این گروی از رهبران موفق محرک موفقیت‌های کانال هستند و ما به موفقیت‌های آنها همواره افتخار می‌کنیم و احترام می‌گذاریم».

اوی ثالمایر مدیر فروش بلکین بین‌المللی در این مورد گفته است:
«برای من افتخار بزرگی است که در فهرست قوی‌ترین رهبران زن دنیا حضور
دارم. من در طی فعالیت حرفه‌ای خودم مشوق‌های بسیاری داشتم و امیدوارم که این مسیر و راه‌ را برای سایرین باز کنم. من به دنبال این هستم که کانال را از طریق روابط شرکاتی تقویت شده، فرصت های جدید، کار گروهی و تعهد افراد به گروه و کار گروهی، رشد دهم».

منبع : لینکسیس

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.