مقالات مربوط تعمیر ویدئو پروژکتور

۳+۶ لیست بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور+برنامه‌های اختصاصی هر پروژکتور

بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور

پروژکتورهای بی‌سیم نحوه دریافت اطلاعات و تصاویر از سایر دستگاه‌ها متحول کرده‌اند؛ به طوری که در این دستگاه‌ها علاوه بر اتصال با بلوتوث و اتصال از طریق تنظیمات گوشی و لپ تاپ، امکان اتصال با برنامه‌های مخصوص پروژکتور در گوشی هوشمند نیز وجود دارد. بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور بستگی به مدل پروژکتور و انتظارات شما از اتصال گوشی به پروژکتور دارد. لذا در ادامه این مطلب از پرشیا سرویس قصد داریم به معرفی ۶ تا از بهترین برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور بپردازیم و به امکاناتی که هر برنامه در اختیارتان قرار می‌دهند اشاره کنیم.

معرفی بهترین برنامه‌های تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور

با استفاده از برنامه‌های تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور می‌توانید محتوای گوشی را به صورت بی‌سیم از طریق پروژکتور روی دیوار پخش کنید؛ بدون این که نیازی به پرده پروژکتور باشد! اما در نظر داشته باشید که یک گوشی هوشمند در حال حاضر نمی‌تواند در نقش پروژکتور عمل کند و بدون اتصال به دستگاه پروژکتور محتوای خود را بر روی دیوار به نمایش بگذارد. با این حال در معرفی بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور، ما با برنامه‌هایی روبه‌رو هستیم که قابلیت‌هایی بسیار بیشتر از به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش به کاربران ارائه می‌دهند. در ادامه مطلب بهترین برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور، گلچینی از تمام برنامه‌هایی را لیست کرده‌ایم که قابلیت‌هایی بیشتر از اتصال بی‌سیم به پروژکتور ارائه می‌دهند.

نرم افزارهای تبدیل گوشی به پروژکتور

Projector – HD Video Mirroring

نرم افزاری که مختص بزرگنمایی صفحه گوشی در صفحه نمایش پروژکتور است، Projector – HD Video Mirroring نام دارد و اولین نرم افزاری است که به شما این امکان را می‌دهد تا فیلم، موسیقی، اسناد، تصاویر و خلاصه هر چیزی را که مدنظر دارید در پروژکتور پخش کنید. نکته مهم در هنگام استفاده از این برنامه و سایر برنامه‌های اتصال گوشی به پروژکتور این است که هر دو دستگاه باید به وای فای وصل باشند و از اتصال بی‌سیم پشتیبانی کنند. در غیر این صورت نمی‌توانید با هیچ برنامه‌ای گوشی را به پروژکتور متصل کنید و عملا نصب بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور بی‌فایده خواهد بود.

اتصال گوشی به پروژکتور

PJ Quick Connection

برنامه بعدی در لیست بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور، Projector Quick Connection نام دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر، اسناد و حتی وبسایت را از طریق اتصال بی‌سیم از گوشی هوشمند و پروژکتورهای سازگار با این قابلیت ارسال کنید. این نرم افزار که جزو بهترین برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور برای اندروید محسوب می‌شود، ویژگی‌هایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پشتیبانی همزمان ۴ دستگاه اشاره کرد. همچنین این برنامه قابلیت شخصی سازی دستورات کنترل اولیه را دارد و از عملکرد نمایش اسلایدی نیز برای ارائه کنفرانس‌ها پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور Projector Quick Connection

MultiPresenter

با استفاده از برنامه MultiPresenter می‌توانید هر عکس و تصویری را به پروژکتور جهت نمایش انتقال دهید. همچنین می‌توانید به کاوش در صفحات وب بپردازید و همزمان از این قابلیت در پروژکتور بهره‌مند شوید. MultiPresenter که به عنوان بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور شناخته می‌شود، امکان لیست کردن دستگاه‌های مورد علاقه برای اتصال از طریق گوشی را با آدرس‌های IP هر دستگاه فراهم کرده است و شما می‌توانید با این برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور واقعی، از مزایا و قابلیت‌های بسیاری بهره ببرید.

برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور MultiPresenter

برنامه‌های تبدیل گوشی به پروژکتور، مختص برندهای تولید کننده پروژکتور

تا این جا به معرفی ۳ برنامه از بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور پرداختیم. این برنامه‌ها سازگار با اکثر برندهای پروژکتور هستند؛ اما اگر پروژکتور شما جزو یکی از برندهای اپسون، ایسوس، پاناسونیک، ویوسونیک، ایسر و غیره باشد، پیشنهاد می‌کنیم برنامه‌هایی که کمپانی‌های این دستگاه‌های پروژکتور طراحی و عرضه کرده‌اند را نصب و استفاده نمایید. در ذیل به ۵ مورد از بهترین برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور مختص هر کمپانی تولید کننده پروژکتورها را معرفی می‌کنیم:

۱.     Asus Wi-Fi Projection

ایسوس از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید دستگاه‌های حوزه تکنولوژی و فناوری مانند پروژکتور ایسوس است که در ارائه برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تولیدی خود نیز از قافله عقب نمانده است. این شرکت برنامه Asus Wi-Fi Projection را برای اندروید طراحی کرده است تا کاربران بتوانند با شبکه وای فای، رسانه‌ها را به این شیوه پخش کنند.

با استفاده از این برنامه نه تنها فایل‌های ویدئویی، بلکه تصاویر و اسناد نیز با فرمت‌های مختلف قابل پخش از طریق پروژکتور ایسوس هستند. توجه کنید که برای استفاده از این برنامه که بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور شناخته می‌شود، مدل دستگاه شما حتما باید یک پروژکتور با اتصال بی‌سیم ایسوس باشد.

برنامه اختصاصی ایسوس برای تبدیل گوشی به پروژکتور

۲.     ViewSonic Wireless Presenter

ویوسونیک نیز همانند ایسوس در زمینه تولید دستگاه‌های حوزه تکنولوژی فعال است و برای پروژکتورهای ویوسونیک، برنامه اختصاصی جهت اتصال گوشی به پورژکتور ایجاد کرده است. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا از این بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور به راحتی استفاده کنند و فیلم‌ها، تصاویر و اسناد را به نمایشگرهای دیگر انتقال دهند. از طرفی نرم افزار ViewSonic Wireless Presenter تنها برای انتقال تصاویر نیست؛ بلکه کمپانی ویوسونیک ابزار پیشرفته‌ای نیز برای بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور ویوسونیک قرار داده است که کاربران به راحتی می‌توانند پوستر و بنرهای خاصی را طراحی کنند. لازم به ذکر است که هنگام استفاده از این برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور واقعی، دسترسی شما به سایر بخش‌های گوشی هوشمند محدود نمی‌شود و در حیت نمایش، کارهای دیگری را نیز می‌توانید در گوشی خود انجام دهید.

برنامه ویوسونیک جهت اتصال گوشی به پروژکتور

۳.     Acer eDisplay

تا الان باید متوجه شده باشید که هر غول فناوری در کنار تولید دستگاه‌ها و سیستم‌های تکنولوژی، سعی بر ارائه برنامه‌های منحصربه‌فرد برای تولیدات خود نیز دارد. کمپانی ایسر نیز در ارائه بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور، Acer eDisplay را طراحی و عرضه کرده است. این نرم افزار ویدئو پروژکتور به کاربران ایسر این قابلیت را می‌دهد تا ویدئوها را به صورت بی‌سیم روی صفحه نمایش بزرگتر مانند پروژکتور پخش کنند.

اتصال با برنامه اختصاصی ایسر به ویدئو پروژکتور

۴.     Epson iProjection

Epson iProjection یک برنامه پروژکتور برای برقراری اتصال بین موبایل و پروژکتور که برای دستگاه‌های برند اپسون و برای اندروید و آیفون توسعه یافته است. با استفاده از این بهترین برنامه تبدیل گوشی به پروژکتور برای ایفون، می‌توانید در هر مکانی گوشی خود را به پروژکتور وصل کنید تا محتوای آن را نمایش دهد. همچنین در این برنامه با استفاده از اتصال بی‌سیم Chromebook می‌توانید فیلم‌ها را از گوشی خود در یک صفحه یا دیوار پخش کنید و با استفاده از عملکرد از راه دور، کنترل محتواهای در حال نمایش را در دست بگیرید. لازم به ذکر است که بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور اپسون امکان دسترسی به اطلاعاتی همچون اسناد، تصاویر و ویدئوها را از طریق فضای ابری نیز فراهم کرده است.

برنامه اپسون برای تبدیل گوشی به پروژکتور

۵.     Panasonic Wireless Projector

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در لیست بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور قرار می‌گیرد، Panasonic Wireless Projector نام دارد. این برنامه یکی از نرم افزارهای موفق برای برقراری اتصال بین دو دستگاه است که می‌تواند به صورت بی‌سیم تصویر صفحه نمایش را از گوشی پخش کند. این اپلیکیشن ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای تبدیل گوشی به پروژکتور دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به چرخش و بزرگنمایی ویدئوهای در حال پخش و نمایش زنده چند منظوره اشاره کرد که با استفاده از این قابلیت می‌توانید چند دستگاه را به گوشی وصل کنید. همچنین می‌توانید با نشانگر خطوطی را روی تصویر ترسیم کنید و یا جملات مدنظرتان را بنویسید.

نرم افزار مختص دستگاه‌های پاناسونیک در لیست بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور

۶.     Christie Virtual Remote

درست مانند قابلیت کنترل از راه دور، برنامه Christie Virtual Remote به کاربران این امکان را می‌دهد تا نمایش محتوا را از گوشی هوشمند به صفحه نمایش بزرگتر مانند پرده نمایش پروژکتور کنترل کنند. برای استفاده از این نرم افزار کافیست آن را بر روی گوشی هوشمندتان نصب کنید و سپس مطمئن شوید که دستگاه کریستی به شبکه وای فای پروژکتور وصل است. به این ترتیب می‌توانید گوشی خود را به پروژکتور وصل کرده و محتوای مدنظرتان را در بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور کریستی پخش کنید.

نرم افزار کریستی مخصوص اتصال پروژکتور کریستی به گوشی

جمع بندی

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کاربران علاقه‌مندند تا محتوای گوشی خود را در صفحه نمایشی بزرگتر مانند پروژکتور مشاهده کنند. در این حالت هر تصویر، ویدئو، اسناد، سایت‌ها و خلاصه هر چیزی که در گوشی قابل نمایش است، در پروژکتور نیز به نمایش در می‌آید؛ به طوری که حتی برخی از این برنامه‌ها قابلیت‌های دیگری مثل ویرایش تصویر، اضافه کردن برخی المان‌ها، طراحی پوستر و غیره را نیز به کاربران ارائه می‌دهند. در این راستا بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده دستگاه‌های پروژکتور، برنامه‌هایی مختص اتصال گوشی به پروژکتور طراحی کرده‌اند تا کاربران بتوانند علاوه بر اتصال از طریق لپ تاپ و کامپیوتر، با گوشی هوشمند نیز به ویدئو وصل شوند.

با آگاهی از این مسائل در این نوشته از پرشیا سرویس سراغ بررسی بهترین برنامه تبدیل گوشی به ویدئو پروژکتور رفتیم و برنامه‌های مخصوص به هر مدل پروژکتور را به همراه کاربردها و قابلیت‌های هر کدام معرفی کردیم. با این حال گاهی اوقات پیش می‌آید که حتی با نصب بهترین نرم افزار تبدیل گوشی به پروژکتور، امکان اتصال دو دستگاه به یکدیگر فراهم نمی‌شود. در این حالت ابتدا باید مطمئن شوید که پروژکتور و گوشی از اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند یا خیر. سپس بررسی کنید و ببینید که برنامه نصب شده با گوشی و پروژکتور سازگاری دارد یا باید به دنبال نصب برنامه دیگری باشید.

اگر مشکل از این دو مورد نبود، بهتر است با مرکزی معتبر در زمینه تعمیر پروژکتور در ارتباط باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. همکاران کا در پرشیا سرویس با تجربه چندین ساله در حوزه تعمیرات پروژکتور، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه مشاوره رایگان در زمینه اتصالات و تعمیرات ویدئو پروژکتور هستند. کافیست از طریق «تماس با ما» با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *