مقایسه محصول

ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

فهرست مطالب

ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

  • رقابت تبلیغاتی گوگل ، فیسبوک و آمازون در خصوص تبلیغات و فروش دیجیتال

جهان روز به روز در حال پیشرفت است و سه غول بزرگ تبلیغاتی گوگل ، فیسبوک و آمازون از هر حربه ای استفاده می کنند تا سهم بیشتری از تجارت الکترونیک و جستجو ها را کسب کنند . آمازون در حال حاضر یک موتور جستجو گر قدرتمند است ، گوگل موفقیت های زیادی در عرصه تبلیغاتی داشته است و فیسبوک از طریق اینستاگرام به یک بازیکن بزرگ در تجارت الکترونیک تبدیل شده است. اما چه راهی وجود دارد تا هر کدام با بودجه مناسب بهترین میزان رشد را داشته باشند ؟

پرسنل بازاریابی و بازرگانی این شرکت ها سخت در حال کار هستند تا رون رو به رشد این شرکت ها ادامه دار باشد. آنها از هیچ تلاشی جهت دستیابی به بازار های جدید فرو گذار نمی کنند .

n82592486 71730910 1 300x188 - ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

  • نشر در فیسبوک و اینستاگرام

فیسبوک اعلام کرد که تنها در سه ماهه سوم سال 2018 بیش از یک میلیارد پست بصورت روزانه در فیسبوک ، اینستاگرام و واتساپ به اشتراک گذاشته شده است . بازار یابان به دنبال فروشندگان محصول در فضاهای مختلف هستند. به گزارش Digital Advertising Benchmark ، اینستاگرام نسبت به سال گذشته 25% درصد بیشتر درآمد داشته است. این درامد تنها از طریق تبلیغات دیجیتال و بازنشر پست های استفاده کنندگان این رسانه بدست آمده است . هر چه سناریوی تبلیغاتی برای دنبال کنندگان در صفحات جذاب تر باشد و به زبان ساده تر بتواند آنها را مجاب به لایک کردن کند ، میزان درامد اینستاگرام از این راه بیشتر خواهد بود .

instagram nao e facebook 1 300x178 - ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

  • مزایای Chatbot و مسنجر ها در تبلیغ یک کسب و کار

بر اساس اعلام eMarketer ، تعداد کاربران نرم افزار های پیام رسان تنها در ایالات متحده تا پایان 2022 به بیش از 171 میلیون نفر خواهد رسید و این بازار بالقوه می تواند پتانسیل بسیار بالایی برای هر کسب و کار و برندی ایفا کند . مسنجر ها می توانند فرصت تبلیغاتی را بر خلاف هر فرمت دیگری برای کاربران فراهم کنند . افراد می توانند تبلیغات خود را ارسال کنند و مشتریان هر زمانی که به آن نیاز داشتند می توانند پیام تبلیغاتی را مطالعه کنند . به علاوه امکان تبلیغات زمانبندی شده در ساعت ها و تاریخ های از پیش تنظیم شده برای کاربران در این مسنجر ها وجود دارد .

1 m9IJdAYW04MYh75ivpwUNA 1 300x171 - ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

ده موضوع برتر مورد توجه تبلیغاتی در سال 2019

  • تبلیغات از طریق تراکت و تابلو های مخصوص

اگرچه تبلیغات دیجیتالی توسعه یافته و دارای انواع متفاوتی است اما هنوز هم شیوه تبلیغات فیزیکی از طریق تابلوهای تبلیغاتی امری رایج است. بسیاری از مشتریان تنها با این شیوه از تبلیغات با محصولات مختلف آشنا شده و برای خرید آن مجاب می شوند . البته رعایت حقوق مشتریان ، نصب و ارائه تراکت ها و تابلو ها در محل های مناسب و مخصوص این کار می تواند تاثیر مستقیم بر میزان اثر پذیری این شیوه تبلیغاتی داشته باشد .

  • استفاده از جستجوی اطلاعات و یا سایر اطلاعات با اهمیتی که در در هر سازمانی قرار دارد

گزارش و آنالیز گوگل مشخص کننده این مهم است که مشتریان در هر روز و هر ساعت بیشتر به دنبال چه چیزی هستند ، این موضوع می تواند موضوعات را تا میزان زیادی بسته به هر موقعیت جغرافیایی برای شرکت ها شفاف سازی کند ، بازاریابان با هوش می توانند با استفاده از اطلاعات ناشی از جستجوی دیجیتال مشتریان ، بازار های هدف و فروش هدفمند را با توجه به سبد محصولات خود طراحی و به تیم فروش شرکت خود پیشنهاد نمایند.

  • قوانین جدید در خصوص تبلیغات سیاسی و سر شماری در سال 2020

در برخی کشور ها مانند ایالات متحده سر شماری و انتخابات بصورت دیجیتالی انجام می شود از این رو تبلیغات دیجیتالی و تبلیغات سیاسی حجم قابل توجهی از میزان تبلیغات در فضاهای مذکور را به خود اختصاص می دهد به عنوان مثال در آمریکا یک تحقیق نشان می دهد که بیش از 60 درصد از هر دلار در آگهی سیاسی دیجیتال در شبکه های اجتماعی به فیسبوک ، توییتر ، یوتیوب ، اسنپ چت و رسانه های شبیه به آن منتهی می شود . به نظر می رسد این میزان در در انتخابات بعدی ریاست جمهوری در 2019 رشد بیشتری داشته باشد .

  • کانال تبلیغاتی یک شیوه نوین از تجارت الکترونیک

سال 2018 را باید سال آمازون نامید چرا که آنها بعد از گوگل و فیسبوک توانستند Trioploy را به عنوان سومین پلتفرم تبلیغای دیجیتال در ایالات متحده آمریکا معرفی کنند . اما آمازون تنها خرده فروشی نیست که در زمینه تجارت الکترونیک موفقیت کسب می کند ، شرکت های دیگری مانند eBay و Walmart هم از این شیوه تقلید به دنبال کانال تبلیغاتی جهت ارتقای میزان فروش خود در آمریکا هستند البته برخی دیگر مانند Alibaba ، Baidu و Tencent بیشتر به دنبال بازار کشور هایی مانند چین هستند .

  • صوت و تصویر

گوگل ، فیسبوک و آمازون دارای جستجوی صوتی هستند ، طبق گزارش Chatmeter ، بیش از 50% مصرف کنندگان از یک بلند گوی هوشمند جهت خرید روزانه استفاده می کنند . آمازون طبق اعلام الکسا روزانه بیش از 130 میلیون سوال صوتی را پاسخ می دهد نسل بعدی جستجو در این محیط ها ، جستجوی تصویری است که در برنامه این شرکت ها قرار دارد . به عنوان مثال SnapChat خبر از همکاری خود با آمازون داد در این همکاری کاربران می توانند تنها با ارائه عکس محصول ، آن را جستجو و خریداری کنند. این گزینه به منوی خرید فروشگاه آمازون اضافه خواهد شد .

  • جستجوی هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی AI

تست و استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی جهت جستجوی موارد مورد نیاز می تواندکاربران را در مدت زمان اندکی به نتیجه مطلوب برساند ، ظهور ML/AI در تبلیغات درب های جدید را برای شرکت های فروشنده باز می کند ، آنها زمان بیشتری را صرف فکر کردن به اهداف تولید خود اختصاص می دهند و وقت کمتری صرف تبلیغ بر روی بازار های مختلف خواهند گذاشت.الگوریتم AI با معرفی محصول به بازار های مختلف می تواند بازدهی حداکثری را برای این شرکت ها به ارمغان بیاورد.

  • یک روش تاثیر گذار به اسم کانال تبلیغاتی

نتایج یک مطالعه در سال گذشته نشان می دهد که 62 درصد از بازاریان قصد دارند تا بودجه بازاریابی و تبلیغات دیجیتالی خود را در سال 2018 افزایش دهن این تعداد با تعمیم نتایج به دیگر کسب و کار ها در حال افزایش است در این میان رسانه هایی مانند اینستاگرام می تواند از محبوبیت مناسبی جهت تبلیغات کسب و کار ها برخوردار باشد .

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.